BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 11 November 2013

Cincin Besi Misteri Dipasak 9


Cincin perak permata besi Misteri dipasak  9 jenis bersaiz 19. Besi misteri dicanai dibentuk permata empat segi. Permata besi misteri ditampal kayu ditakuti hantu serta dipasak besi meteorite + campuran  7 jenis besi Patah  dan besi hikmat + besi meriam pecah. Sangat sukar didapati. Dengan izin ALLAH SWT dapat dijadikan jalan ikhtiar sekadar apabila kita bertemu musuh akan hilang pada pandangan musuh atau mereka yang berniat salah pada kita, semua jenis senjata berupa besi akan tunduk, apabila senjata tajam atau senjata api ditembak atau dituju pada kita peluru akan patah balik kepada penyerang kita,jika dituju santau atau berupa ilmu hitam tidak dapat memberi kesan kepada kita bahkan akan patah balik kepada sipembuatnya.. Ditakuti pengamal ilmu hitam dan banyak lagi jika hendak diceritakan disini.. Walaubagamanapun ini hanyalah berupa sekadar jalan ikhtiar sahaja.  Hanya kepada ALLAH kita berdoa dan bergantung harapan. Gunakanlah kearah kebaikkan. Mudah-mudahan ALLAH SWT  memberi pertolongan kepada kita terutama ketika kita didalam kecemasan. Minta dijauhi dari sifat takbur. Ibarat 'api memakan daun kering' kelak akan membinasakan diri sendiri. Saya ceritakan khasiat bersandarkan pengalaman dan kejadian yang berlaku pada orang terdahulu yang pernah memakainya. Cincin tempahan dari seorang hamba ALLAH. Tempahan masih lagi terbuka bergantung kepada stok yang ada.

ADMIN - Jika tuan-tuan rasa yakin boleh ditebus..  Jika rasa was-was boleh bertanya kepada pihak kami, Ada pepatah mengatakan 'malu bertanya sesat jalan..'  Apa yang tersurat tidak semestinya apa yang tersirat. Ada juga sesuatu benda  terpaksa dirahsiakan dari pengetahuan umum..


Status : Alhamdulillah Telah Ditebus 




3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam tuan..boleh tahu maharnya x din_pirate98@yahoo.com

Unknown said...

Sesuai utk pakaian diri..dikala kecemasan..yg penting adalah kebergantungan kita pada Allah...segalanya adalah biiznillahh